Rođena 3. lipnja 1986. u Splitu, gdje je završila Prvu gimnaziju. Magistrirala je kazališnu režiju i radiofoniju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Tijekom studija asistirala je redateljima čije poetike su je interesirale, a od 2011. režira samostalno. Sudjelovala je na domaćim i inozemnim kazališnim radionicama od kojih se posebno izdvaja radionica Oskarasa Koršunovasa “Il gabbiano” u sklopu programa Biennale College Teatro u Veneciji. Jedan je od osnivača Umjetničke organizacije Koreut u sklopu koje je organizirala radionicu “Gluma i vječiti povratak njenim osnovama” na kojoj je bila i jedan od predavača. Od 2014. na Odsjeku za kazališnu i radijsku režiju Akademije dramske umjetnosti u Zagrebu angažirana je kao vanjska suradnica – umjetnička asistentica, a od 2024. zaposlena je na istom Odsjeku kao docentica.
Profesionalno je režirala više od dvadeset predstava, a ističu se predstave u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu (“Pigmalion” G.B. Shawa, “U znaku Vage / Karneval” Ane Tonković Dolenčić prema noveli Ranka Marinkovića, „Pustolov pred vratima“ Milana Begovića), Gradskom kazalištu Žar ptica (“Janko i čarobni grah” Marijane Nole, “Kako živi Antuntun” prema pjesmi Grigora Viteza), Teatru &td (“Radio Kundera” Vedrane Klepice), Teatro stabile del Friuli Venezia Giulia – Il Rossetti u Trstu (“Doktor šuster” Dušana Kovačevića), Hrvatskom narodnom kazalištu u Varaždinu (“Malograđani” Maksima Gorkoga, „Enigmatske varijacije” Ericha-Emmanuela Schmitta), Kazalištu Marina Držića (“Adam i Eva” Miroslava Krleže, „Prosidba” A.P. Čehova, „Amfitrion” Ivane Vuković prema Molièreu- koprodukcija s HNK u Šibeniku), Playdrami („Dijete našeg vremena” Ivane Vuković), Dubrovačkim ljetnim igrama („Zlatno libro” Marina Lisjaka i Filipa Jurjevića – koprodukcija s Kazalištem Marina Držića) te Gradskom kazalištu Trešnja („Ježeva kućica“ Branka Ćopića i Filipa Jurjevića).
Članica je Hrvatskog društva dramskih umjetnika.