Krajolik pod oružjem

Uloge:
Ned – Amar Bukvić
Dan – Filip Juričić
Ross – Ivana Legati
Brooks – Ivan Glowatzky

Režija: Aida Bukvić
Prijevod na hrvatski: Lada Silađin
Scenografija i kostimi: Danijela Gotal Grgurač
Video projekcija: Zoran Rajković

Produkcija: Gradsko kazalište Sisak

Tehnika: Zdravko Kovačević, Nenad Rožanković,
Ivan Mihić, Aleksandar Franjić
Inspicijent: Radmila Brodarac
Rekviziter: Boris Lemaić
Fotografije i promidžba: Alen Pahić
Promidžba i prodaja: Lorena Podić
Organizacija i marketing: Marijana Barišić

1krajolik Pod Oruzjem Plakat Za Email

Krajolik pod oružjem prvi je put izveden u kazalištu Cottesloe, National Theatre u Londonu, 29. ožujka 2007.
Krajolik pod oružjem priča je o Nedu, znanstveniku koji je odgovoran za izum nove vojne tehnologije, sofisticirane aplikacije za bespilotne letjelice. Nova paradigma oružja za novi vojni moral. Izum koji bi svijet mogao gurnuti preko ruba. U beskrajni rat.
Kada Ministarstvo obrane zatraži od njega da se odrekne prava na intelektualno vlasništvo, samim tim i kontrole nad daljnjim razvojem oružja, Ned se počinje pitati o moralnom aspektu takvog izuma. Jedan korak ga dijeli do odustajanja, no u cijelu priču ulaze tajne službe…
Tekst britanskog autora Joe Penhalla triler je koji otvara mnoga pitanja o svijetu u kojem živimo. Je li rat samo borba za teritorij ili je rat je manipulacija za ekonomskom i financijskom moći? Traži li se beskrajnim pregovorima mogućnost prestanka ratovanja ili je „bit ulaska u rat natjerati ljude za pregovarački stol“? I na kraju, je li borba za demokraciju postala manipulacija koja tjera ljude u ratove, kako kaže jedan Penhallov lik: „Demokracija je precijenjena, funkcionira u razvijenim zemljama u nerazvijenim uzrokuje nerede i kaos…“

Izdvojeno iz kritike....

˝U težak i hrabar pothvat ambiciozno se upustilo agilno sisačko Gradsko kazalište, i redateljica Aida Bukvić s odličnom ekipom mladih glumaca, kojih su interpretacije, nedvojbeno najsvjetlija strana hrvatske izvedbe Penhallova komada.
Komad su iznijeli Amar Bukvić kao zaneseno-naivni idealistični znanstvenik te osobito uvjerljiv Filip Juričić kao zubar – polulegalni aplikator botoksa, njegov brat i opozit koji stoji čvrsto nogama na zemlji, i odavna nema nikakvih iluzija. Ivana Legati oblikovala je, unutar zadanih parametara, ponešto bitchy Ross, kao što to uostalom anglosaksonski svijet od komercijalne direktorice i očekuje, dok je Ivan Glowatzky naglasio ironični i karikaturalni aspekt svojega tajnog agenta, osvježivši cjelinu predstave.˝

(Boris B. Hrovat, Vijenac)

˝Lik znanstvenika Neda još je jedna nadasve uspješna transformacija Amara Bukvića, čijom osamljenom pojavom na pozornici predstava počinje i završava. Filip Juričić u ulozi Dana, njegova brata, spretno mu parira u svakome smislu. ...Gluma se poigrava navedenim stereotipima, no uspijeva zadržati uvjerljivost i prirodnost te prenijeti publici emocionalni naboj u ključnim trenucima.
....Tema predstave ozbiljna je, postavljena (i neodgovorena) pitanja predstavljaju stvaran problem čitavog suvremenog društva, no neugodu razbijaju nerijetki momenti oštrog crnog humora....˝
(Ana Fazekaš, KAZALIŠTE.hr)

˝U ovoj se predstavi ponovo pokazalo da je interakcija Amara Bukvića i Filipa Juričića dobitna kombinacija. Amar je izvrstan u transformaciji od pomalo prepotentnog smušenog znanstvenika do potpuno slomljenog čovjeka, a Filip mu odlično parira u ulozi proizačnog brata nezadovoljnog razvojem situacije, ali nemoćnog da išta promijeni. Ivan Glowatzky naizgled je čudan izbor za ulogu tajnog agenta, ali njegovo zgodno lice čini zanimljiv kontrast s grubošću lika koji je tako dobro utjelovio. Jedina dama u postavi, Ivana Legati, izgledom i glumom fino je dočarala sva sredstva kojima se jedna suvremena poslovna žena može poslužiti u pokušaju da postigne cilj, od zavođenja do prijetnji..˝
(Sandra Filipčić, novi-zagreb.hr)
˝....glumačka četvorka, Amar Bukvić, Filip Juričić, Ivan Glowatzky i Ivana Legati, suvereno su vladali scenom.... dvojac Bukvić – Juričić su briljirali u ulozi braće Neda i Dana. Prvog, genijalnog znanstvenika koji izumi novu vrstu zračnog oružja, i drugog, koji ga suočava s etičkim dvojbama koje potencijalna uporaba takvog oružja donosi. Vrlo zamjetan, te i kritici i publici podjednako dopadljiv, bio je i Ivan Glowatzky u ulozi agenta tajne službe...˝
(Danijel Prerad, sisak.info)